wtorek, 11 września 2012

Paski, paski, paski!

Z racji, że moje wakacje jeszcze trwają mam trochę czasu na różne eksperymenty. I tak właśnie powstały moje paznokcie, które dzisiaj pokażę. Od razu powiem, że nie są zrobione zbyt dokładnie (pierwsze próby z gąbeczką :-)), a dodatkowo wykonane przez kompletnego amatora :-).
 

Użyłam 3 odcieni zieleni:
-Ingrid nr 322
-oraz dwóch lakierów n.t.n. n8 i 71 (kupione za grosze na allegro, a bardzo je lubię :-))


Każdym po kolei zrobiłam na gąbeczce paski: 


I odbiłam na paznokciach. 
Efekt wyszedł taki: 




Całe wykonanie nie trwa długo. Najwięcej czasu zajęło zmywanie lakieru dookoła paznokci :-).
 
Podoba Wam się? Jaki jest Wasz sposób na nietypowe paznokcie? :-)

1 komentarz:

  1. Fajnie pomalowane paznokcie :D.
    Jeżeli mam długie paznokcie a to jest raczej rzadkość :P to lubię malować je na ombre zamiast 3 kolorów jak Ty użyłaś tutaj maluję dwoma :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)