poniedziałek, 28 marca 2016

Znalazłam balsam idealny!


Trafienie na dobrze nawilżający balsam do ciała graniczy z cudem. Tak, przetestowałam już chyba milion produktów i nigdy nie byłam w pełni zadowolona. Zatem sięgam po kolejne balsamy i szukam ideału. Ostatnim balsamem jaki miałam okazję używać był głęboko nawilżający balsam Evree Deep Moisture i to o nim dzisiaj będzie kilka słów.

Informacje od producenta i skład:


Podeszłam do niego z dużą dozą niepewności i spodziewając się kolejnej porażki. Za 400 ml zapłaciłam w promocji 11 zł (cena regularna oscyluje w okolicach 20 zł). Balsam ma delikatną, kremową i dosyć rzadką konsystencję. Bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnego, tłustego filmu. Wystarczy dosłownie chwila, żeby nic się nie kleiło. Zapach balsamu jest delikatny, nienachalny i bardzo przyjemny. Zakochałam się w nim od pierwszego użycia i nie znudził mi się do samego końca. Przechodząc do sedna, czyli samego działania muszę przyznać, że w końcu znalazłam balsam który naprawdę nawilża! Jest po prostu niesamowity! Dzięki niemu zapomniałam o suchej, swędzącej skórze! Po zastosowaniu balsamu jest miękka, delikatna w dotyku, mocno nawilżona i ukojona! Polecam!!

A Wy jakie produkty Evree znacie?

203 komentarze:

  1. Mam taki balsam tylko że w wersji czerwonej, regenerującej i jestem mile zaskoczona nim :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam czerwoną wersje, stosowałam kilka razy i jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go bardzo lubię i mój mąż mi go podkrada :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować te balsamy, bo jestem ciekawa. :) Moim ulubieńcem jest czerwony Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsamy Evree bardzo sobie chwalę ale akurat tego jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wersje czerwoną (tzn miałam bo zużyłam ) :) i był to świetny balsam ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. terimakasih gan atas informasinya sangat bagus sekali

    OdpowiedzUsuń
  8. Wart uwagi. Nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic z tej firmy, jakoś mnie nawet nie zachęca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak znajdę go na jakiejś promocji to chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej firmy uwielbiam kremy do rąk :) zapewne balsam jest równie rewelacyjny co krem więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo dobrego słyszałam o ich produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie, a ja kupiłam go za 20 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezła cena, też niedługo mi się skończy to będę musiała znów kupić. :) Dobry post!

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słyszę o tej marce :O
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapewniamy medycynie do leczenia różnego rodzaju problemów zdrowotnych, poprzez zastosowanie leku, który jest już zapewnione ziarno można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tą markę. Ten balsam u mnie również świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są , ja miałam ale czerwony :) polecam :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim ulubionym balsamem z tej firmy jest taki w czerwonym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również używałam tego balsamu w wersji czerwonej i sprawdził się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Skład tego balsamu do najzdrowszych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super tekst, i ogólnie wydaje się, że całkiem fajny produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny i ważne, że spełnia swoje zadanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedrogi, a widać, że całkiem niezły. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki - na pewno z córką wypróbujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo interesujący kosmetyk. Szkoda tylko że nie naturalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Warto było zajrzeć na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Всевозможные типы гадания упоминаются как мистические учения. Любой род хиромантии единственный и предназначен для разного рода задач. Гадание на картах уйдет ли он от жены и чистота ворожения в основном зависит от опыта гадающего. Любой мечтает подсмотреть собственную судьбу и воспринимает определенные способы предсказания грядущего по максимуму действенными.

    OdpowiedzUsuń
  29. Гадание на мужчину где он сейчас и с кем дозволяет угадать, что человека ждет в предстоящем времени. Способ понять предстоящие явления постоянно зачаровывал людей. Всякий мыслит просмотреть свое грядущее и считает определенные способы ворожбы более действенными.

    OdpowiedzUsuń
  30. Комплекс воздействий, направленных на предвидение судьбы, называется хиромантия. Гадание на будущего парня - это обыденный метод узнать судьбу с использованием разных вещей и рецептур. Сверхъестественные силы и всякие обстановки ворожения деятелями науки не установлены, при том многие люди доверяют подобному. Возникновение Таро обрамлено пологом таинства, ибо доподлинно ни один человек не в курсе, с чего вдруг они пришли. Древние карты сопровождали человечество в процессе записанной истории. Люди предполагают, что карты Таро сначала сформировались аж у истоков цивилизации - Египте.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)