poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Denko po raz 3, czyli zużycia marcowe

Witajcie. Jaka u Was pogoda? U mnie dużo słońca, a co za tym idzie rozpiera mnie energia. Może w końcu przyjdzie ta wyczekiwana wiosna :).
Tymczasem, od końca marca minęło już kilka dni, zatem czas nadgonić i pokazać Wam moje marcowe denko. Tak samo jak 2 poprzednie jest bardzo skromne, niemniej jednak kilka produktów się w nim znalazło ;).

Tak prezentuje się całe denko: 


Kilka słów o każdym z produktów:

1. Rexona activshower girl, Tropical power, żel pod prysznic - stał u mnie na półce dość długo i czekał na swoją kolej. Teraz zastanawiam się czemu tak długo. Naprawdę fajnie pachnie, dobrze się pieni i myje. Może kupię ponownie.


2. Rimmel, Stay Matte Foundation, podkład matujący- póki co, mój ulubiony podkład. Najjaśniejszy idealnie pasuje do koloru mojej skóry, nie powoduje efektu maski, nie ciemnieje i przede wszystkim nie jest pomarańczowy. Już używam kolejnego, więc mogę powiedzieć, że kupię ponownie.

3. Eveline, Nail Theraphy Professional, 8w1 Total Action, skoncentrowana odżywka do paznokci- moja ulubiona i jedyna odżywka, która przynosi u mnie efekty. Więcej w recenzji TUTAJ. Teraz chcę wypróbować diamentową, ale tą na pewno kupię ponownie.

4. Wibo, Fruit&Vitamine Lip Oil, cytrynowy olejek do ust- pomijając fakt, że nie robi prawie nic to ma beznadziejne opakowanie. Olejek prawie cały wylał się w mojej torebce. Nie kupię ponownie!



5. Dax Cosmetics, Perfecta Oczyszczanie, Peeling drobnoziarnisty z minerałami morskimi i krzemionką- z tym peelingiem bardzo się polubiłam i polecę go każdemu kto zapyta. Więcej TUTAJ. Kupię ponownie.

6. Ziaja, Phyto Aktiv, Maseczka żelowa wzmacniająca, cera naczynkowa- pisałam o niej kilka dni temu TUTAJ. Kupię ponownie.

7. Ziaja, Maska dotleniająca z glinką czerwoną, każdy rodzaj skóry- lubię, ale nie uwielbiam. Wolę inne maseczki Ziaji. Więcej o niej możecie przeczytać TUTAJ. Może kupię ponownie.


Jak tam Wasze denka? Znacie te produkty? :)

14 komentarzy:

  1. Ta odżywka z Eveline, to mój nie zawodny hit:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja gdzieś czytałam, że te dwie odżywki eveline mają takie same składy, tylko inaczej się nazywają :) ale nie wiem na pewno, warto by to było sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się obiło o uszy. Zweryfikuję to :)

      Usuń
  3. Również czaję się na diamentową odżywkę. Z przedstawionych przez ciebie kosmetyków miałam okazję używać podkład Rimmel. Był ok na wiosnę, bo dobrze matuje. Zimą przesuszał skórę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten podkład z Rimmela, miałam z nim styczność, jest super! :*

    New post in http://lost-in-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą odżywkę z evenline :) z podkładem nie miałam nigdy do czynienia ale z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez lubię ten peeling z perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie odżywka Eveline się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobał mi się twój blog, ja strasznie lubię kosmetyki z ziaji :) lubię blogi o kosmetykach więc postanowiłam zrobić swojego dopiero zaczynam więc przyda się wsparcie :)
    Może spodoba Ci się mój blog , mam taka nadzieje zapraszam serdecznie :) http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. A fu, pamiętam pdobne olejki do ust jeszcze z podstawówki, co za okropieństwo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba ten podkład Rimmel będzie na mojej liście zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony peeling :) też używam. A puder kiedyś miałam, ale nie byłam zadowolona ale planuję przetestować po raz kolejny.
    Eveline nie lubię..

    OdpowiedzUsuń
  12. odżywka Eveline to jak dla mnie masakra. Zniszczyła mi paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować w końcu ten podkład, zawsze kusi mnie z półki ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)