niedziela, 7 kwietnia 2013

Zniknięcie "obserwatorów"- plotka, która wywołała spore zamieszanie.

Pewnie większość z Was już słyszała, że widget "Obserwatorzy" ma zniknąć z opcji blogera. Jak się okazało są to plotki i nie mamy się czym martwić. Usunięty zostanie czytnik RRS, czyli Google Reader, który nie ma nic wspólnego z opcją obserwowania, z której korzysta chyba każda z nas.

Niemniej jednak, postanowiłam na swoim blogu dodać również możliwość obserwowania poprzez Google+. Opcja ta pojawiła się pod tradycyjnymi obserwatorami mojego bloga. Od dzisiaj więc, zapraszam Was także do dołączenia do mnie ten sposób.


Mam nadzieję, że informacja ta spowodowała, że wiele z Was odetchnęło z ulgą. Ja również :).

Na dzisiaj tylko tyle Wam chciałam przekazać, a najprawdopodobniej jutro możecie spodziewać się mojego marcowego denka. Zatem do następnego postu :)

15 komentarzy:

  1. Nie widget Obserwatorzy a czytnik RSS Googla, czyli Google Reader :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, chodzi tylko i wyłącznie o Google Reader - zniknięcie Obserwatorów to plotka.

      Usuń
    2. Po prostu zła interpretacja, GR kojarzy się z listą czytelniczą, którą mamy w panelu, a to zupełnie co innego, na szczęście :)

      Usuń
    3. Słyszałam właśnie, że zniknięcie tego czytnika może w konsekwencji spowodować zniknięcie obserwatorów. Mam nadzieję, że to wszystko plotki, a widget dla Google+ na pewno nie zaszkodzi :).

      Usuń
    4. To 2 rzeczy zupełnie ze sobą nie powiązane, więc bez obaw :) Nie zaszkodzi, to fakt, ale nie ma się co martwić, przynajmnije na razie ;)

      Usuń
    5. Dzięki wielkie za informację :). Chyba zedytuję post, żeby nie wprowadzać innych w błąd.

      Usuń
    6. Szperam ciągle w necie, bo sama się wystraszyłam, a przechodzenie na google+ nie bardzo mi odpowiada. Jedyną pewną informacją jest tylko to, że zniknie Google Reader, czyli czytnik RSS. Reszta to domysły i interpretacje. Ja też nie mam pewnych informacji, ale interpretuję to tak, że zniknie tylko to konkretne narzędze, a nie cały system, na którym się opiera, czyli ogólnie obserwowanie. Chociaż Google promuje coraz bardziej Google + to może i kiedyś usuną obserwatorów, ale bardzo wątpie. Wg mnie najwyżej będę tylko bardziej rozbudowywać Google+. Muszę jeszcze trochę doczytać i chyba też napiszę notkę.

      Usuń
    7. Póki co zedytowałam post, żeby nie siać paniki i nie puszczać dalej niepotrzebnych informacji :).

      Usuń
  2. ja póki co nic nie zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się narazie wstrzymam od zmiany na bloglovin za kilka dni coś pozmieniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że okazało się że to zwykła plotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff... Całe szczęście ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem więc chyba by mnie to mocno nie 'zabolało' ;)
    Mimo wszystko dobrze że to tylko plotka ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)