czwartek, 16 maja 2013

Przesyłka od L'Ambre

Jakiś czas temu dostałam maila od przedstawicielki L'Ambre z propozycją współpracy. Kojarzyłam już tą firmę z Waszych blogów, dlatego zdecydowałam się ją przyjąć. I tak dzisiaj zawitał do mnie listonosz z przesyłką :).



W środku znalazłam lakier do paznokci Sense of Elegance i błyszczyk Magic Shine, oraz 4 małe próbki z kremami. Jeżeli chodzi o kolor lakieru to jestem zachwycona- lepiej chyba trafić nie mogli :). Błyszczyk swoim kolorem wywołał już mniejsze wrażenie, jednak nie jest to kolor, który całkowicie dyskwalifikuję :).

Garść informacji o firmie:

(klikając na powyższe logo możecie odwiedzić stronę internetową L'Ambre)

Główna siedziba firmy L'Ambre znajduje się w Gdańsku, natomiast oddział biura w Katowicach. Ze względu na warunki handlowe od samego początku, czyli od 14 lat, firma rozwijała się na rynkach wschodnich (głównie Rosja, Ukraina i Białoruś), a obecnie dynamicznie na macierzystym rynku polskim. Wcześniej kosmetyki, nie były tu dostępne. Tym samym 14 lat sprzedaży produktów daje gwarancję ich bardzo dobrej jakości. L'Ambre przywiązuje również dużą wagę do estetyki opakować, zarówno pod kątem użytych materiałow, jak i również nowoczesnego designu.
Firma działa w branży marketingu grupowego, oraz sprzedaży bezpośredniej (80% marży na każdym produkcie), co daje każdemu konsultantowi dogodne warunki finansowej współpracy. Dzięki kompetencji konsultantów każdy kosmetyk jest odpowiednio zaprezentowany i dobrany według potrzeb danej osoby. Więcej informacji na ten temat (materiały promocyjne, plan marketingowy, czy informacje dotyczące rozpoczęcia współpracy) można uzyskać pod adresem: lambrekonsultant@gmail.com.


Znana jest Wam ta firma? Który z produktów zaciekawił Was bardziej? :)

8 komentarzy:

  1. Lakier wygląda super.Jestem ciekawa jak prezentuje się na paznokciach.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zupełnie Lambre.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ten lakier i błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam nic tej firmy więc ciekawa jestem twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. troche Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy mają bardzo fajne, aczkolwiek drogie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie kolor lakieru *.*
    `zapraszam do mnie na swiezutkiego posta!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)