piątek, 25 października 2013

Peeling winogronowy od Marion

Witajcie :).
Pamiętacie mój post o peelingu truskawkowym z Mariona? Jeżeli nie, to zapraszam Was tutaj. Kupiłam wtedy również peeling z pestkami winogron do cery normalnej i suchej, który leżał u mnie dość długo, zanim po niego sięgnęłam. Dzisiaj postanowiłam Wam opowiedzieć trochę o tej wersji.



Cena i dostępność: 
Jak widzicie na zdjęciu, peeling kosztował 1,20zł/ 10ml (nie udało mi się odkleić ceny bez uszkodzenia saszetki). Dostałam go w lokalnej drogerii.

Od producenta:

Sposób użycia:

Skład:


Moja opinia:
Peeling ma dosyć gęstą, kremową konsystencję. Zawiera stosunkowo mało dużych i ostrych drobinek, które nieprzyjemnie trą po twarzy. Naskórek w jakimś stopniu jest złuszczony, a skóra delikatniejsza, jednak efekt jest zbyt słaby, a sam zabieg niezbyt przyjemny. Zapach peelingu faktycznie przypomina winogrona, ale do czasu nałożenia na twarz. Wtedy staje się nieprzyjemny, chemiczny, ale na szczęście nie jest bardzo intensywny. Zauważyłam również, że skóra po nim jest nieco wysuszona i ściągnięta, czego na pewno mu nie wybaczę. Zawartość saszetki jest bardzo wydajna i starcza nawet na kilka razy.



Ostateczna ocena:
Tak samo, jak w wersji truskawkowej, peeling nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Poza ładnym opakowaniem nie widzę w nim żadnych przeważających zalet, które przekonałyby mnie do ponownego zakupu. Dodatkowo fakt, że wysusza skreśla go całkowicie. Daję mu 3/10.

Znacie ten peeling? Jakich Wy używacie na co dzień? :)


7 komentarzy:

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)