wtorek, 23 lutego 2016

Pomysł na paznokcie- czerwień, biel i czerń

Już dawno na moim blogu nie było paznokci. Ostatnimi czasy mało malowałam, bardziej skupiałam się na tym aby podrosły i były zdrowsze. Zatęskniłam jednak za kolorowymi zdobieniami i dzisiaj przychodzę z nowym pomysłem na szybkie, ale nie monotematyczne i nudne paznokcie.




Użyłam:
* Lakier czerwony- L'Ambre, Sense of elegance nr 10 (recenzja)
* Lakier biały- Wibo, zestaw french manicure
* Lakier czarny- AllePaznokcie nr 22

  
Co sądzicie o takim połączeniu?
Dajcie znać! :)

11 komentarzy:

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)