środa, 10 września 2014

Poznałam inne blogerki, czyli spotkanie we Wrocławiu!

Dzisiaj nie będzie postu o kosmetykach. Przynajmniej nie tak bezpośrednio. Tym razem mam przyjemność opowiedzieć Wam trochę o pewnym spotkaniu. I to nie byle jakim! :)

W ostatnią sobotę sierpnia we Wrocławiu odbył się zlot czarownic, czyli blogerek! Ku mojej wielkiej radości, byłam tam też ja. Spotkanie odbyło się w herbaciarni K2. Na samym początku dostałyśmy przypinki z imionami, a później zaczęła się część właściwa. Przyznać muszę, że Milena i Marzena naprawdę się postarały wymyślając dla nas zadania.

Pierwszym było napisanie czegoś o sobie (tak, to było najtrudniejsze z zadań!), później kartki te powędrowały dalej i każda z nas musiała coś napisać o innej. W następnym zadaniu organizatorki postanowiły sprawdzić czy umiemy rysować. Kredki powędrowały na stół i zaczęłyśmy rysować wylosowaną wcześniej osobę. Przez pomyłkę ja dostałam dwa rysunki. Jak mnie narysowały dziewczyny, możecie zobaczyć poniżej :).


Odbyła się też szybka wymianka, potem zostałyśmy obdarowane całą górą kosmetyków, dostałyśmy szansę na wygranie... 5kg soli, a w końcu przyszedł czas na ploty. Całe spotkanie trwało około 4 godzin, a przeleciało jak godzina!


Na koniec chciałam jeszcze raz podziękować dziewczynom za świetną organizację, za to że mogłam poznać przesympatyczne osóbki i za świetną zabawę! I na koniec nasze absolutnie cudowne organizatorki- Milena i Marzena :).


Całość spotkania uświetniły nam następujące firmy:
Anielską cierpliwością wykazał się też nasz fotograf- Adrian Norejko (klik).

I na koniec blogi wszystkich uczestniczek spotkania:
Milena: being-mila.blogspot.com
Marzena: kosmetycznieinaczej.blogspot.com
Joanna: kroliczekdoswiadczalny.pl
Maria: maria-n.blog.pl
Patrycja: clumsywords.pl
Patrycja: twistfantasy.blogspot.com
Dorota: kolorowyswiatmarzen.blogspot.com
Agnieszka: agusiak747.blogspot.com
Karolina: imperfecta-beauty.blogspot.com
Patrycja: patii.pl
Kinga: modaurodapiekno.blogspot.com
I ja: believe-in-charm.blogspot.com


6 komentarzy:

  1. Świetna relacja. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam sierota napisać że bardzo się cieszę że mogłam być na tym spotkaniu i też Ciebie poznałam, szkoda że tak szybko zleciało. :)

      Usuń
  2. Ja dzisiaj idę na pierwsze moje takie spotkanie. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne miałyście przypinki :) Widzę, że spotkanie się udało.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)