sobota, 5 marca 2016

Ziaja, Kozie Mleko- maseczka do twarzy


O maseczkach do twarzy napisałam już całkiem sporo. Na szczęście na rynku mamy ich od groma, dzięki czemu ciągle mogę testować coś nowego i odkrywać kolejne perełki. Najnowszym odkryciem jest dobrze znana maseczka Ziaji z serii Kozie Mleko, która długo czekała na swoją kolej.

Informacje od producenta i skład:




Kilka słów ode mnie:
Zapach maseczki jest delikatny, przyjemny, dokładnie taki sam jak innych produktów z serii "Kozie Mleko". Kremowa konsystencja znacznie ułatwia nakładanie, jak i zmywanie maseczki. Produkt nie uczula, nie podrażnia, nie powoduje pieczenia. Po zabiegu skóra staje się niesamowicie miękka, nawilżona i odżywiona. Cera z suchej i szarej staje się promienna i delikatna w dotyku. Zawartość saszetki starczyła mi na około 3 użycia. Podsumowując, maseczka okazała się strzałem w dziesiątkę i jedną z lepszych, jakie miałam do tej pory okazję używać. Zdecydowanie polecam!

Jakie Wy macie doświadczenia z serią "Kozie Mleko"?

13 komentarzy:

  1. serie bardo lubię ,a samej maseczki nie miałam, jednak przyjaciółce kupiłam własnie ten zestaw na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra jest ta seria ale ja stosowałam kremy i mleczko do kąpieli :) ziajka jest fajna ma calkiem fajne produkty w dobrej cenie

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie miałam maseczki z saszetki

    OdpowiedzUsuń
  4. Masek z Ziaja nigdy nie kupowałam. Ogólnie jakoś nie zachęcają mnie maski z saszetek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii miałam tylko krem do rąk i był raczej średni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za zapachem tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie kosmetyki Ziaja do twarzy niestety się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie Ziaja to tylko żele pod prysznic i peeling enzymatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te saszetkowe maseczki do twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gott Vefsvæðið þitt, getur verið gagnlegt fyrir fólk. Ég fól þennan tengil, ég vona að þú samþykkir, þakka þér.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu jesteś zostaw po sobie komentarz- czytanie ich sprawia mi wiele radości :).
Nie zostawiaj natomiast spamu, reklam swojego bloga, czy pytań typu "obserwujemy?". Zazwyczaj sama z siebie przeglądam blogi moich czytelników i dodaję do obserwowanych, jeżeli przypadną mi do gustu :)